گلچین زیباترین گلهای رز دنیا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گلچین زیباترین گلهای رز دنیا
نوشته شده در سه شنبه 1 / 2
بازدید : 1333
نویسنده : مصطفی سرگلزایی

 

روان شناسان می گویند دیدن گلهای زیبا و خوشرنگ برای سلامت روان و ایجاد احساس نشاط و طراوت در انسان بسیار مؤثر است. من که قول داده بودم گهگاهی برای تنوع تصاویر جالب و دیدنی بگذارم در این پست در نظر گرفته ام برای ایجاد احساس شادمانی و نشاط در دوستان گلچینی از زیباترین گلهای رز جهان را برای شما بگذارم. تصمیم دارم این پست را باهمین عنوان در پیوندهای روزانه نیز بگذارم تا هرگاه دوستان به دیدن ما می آیند با یک کلیک زیباترین گلهای دنیا را نیز بتوانند بیبینند.

زیباترین گل روز

گل رز زیبا که رنگ ملایم و باطراوت دارد و برای ایجاد نشاط و شادابی بسیار مفید است

 

رز

گل رز زیبای قرمز با زمینه زیبا

گل زیبای زیبا

گل رز قرمز تازه با قطره های شبنم و نشاطبخش

رز سفید

گل رز سفید برای ایجاد احساس طراوت و شادابی معجزه می کند. من خودم شخصا از گل رز سفید بی نهایت خوشم می آید واقعا احساس تازه ای در انسان ایجاد می کند

 

گل رز زرد و قشنگ

گل رز زرد و ضد افسردگی. مهمتر ازهمه بوی گل رز است که یکی از راههای درمان افسردگی است

گل رز سفید با کیفیت عالی

بهترین هدیه برای دوست گل باشد وبس

گگل رز زیبای زرد

 

رز زرد زیربرف سفید

 

حلقه زیبای گل رز

من دلم می‌خواهد
خانه‌ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوست‌هایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو…؛

هر کسی می‌خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند

شرط وارد گشتن
شست و شوی دل‌هاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست…

بر درش برگ گلی می‌کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می‌نویسم ای یار
خانه‌ی ما اینجاست

تا که سهراب نپرسد دیگر
” خانه دوست کجاست ؟ ”

فریدون مشیری 

گل زیبای زیبا

غنچه گل رز

 

منبع اولیه گلهای زیبای روز روی آنها حک شده است برای دیدن آنها در منبع اولیه به همان آدرس مراجعه فرمایید.

 

یک گل زیبا

گل رز صورتی فوق العاده و حیرت آور

 زیبا و دیدنی

غنچه زیبای گل روز 

 

فندق گل رز

تصویری از زیباترین گل رز سفید

 



:: موضوعات مرتبط: گلچین زیباترین گلهای رز دنیا , ,
:: برچسب‌ها: گلچین زیباترین گلهای رز دنیا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: